Wishlist


Hello everyone :)

De cateva zile am inceput serios sa ascult Urma, si pana acum catecul meu favorit e Wishlist. Ma gandeam ascultand versurile, ca toti avem un "wishlist". Oricat de ireal e.. cu totii ne dorim ceva. Here's my wishlist.

^vreau ca sa nu mai fie distanta intre Cluj si Ploiesti :)

^vreau sa ajung la iron Maiden

^vreau sa il intalnesc pe Ville sau pe Tuomas :))

^vreau sa fim faimosi B-)

^vreau sa am sponsori pentru orice carte vreau eu, si sa nu mai fie voie sa caut

^vreau sa cant la vioara

^vreau sa nu ma doara capu si sa nu ma racesc cand stau in ploaie

^vreau sa fie cald..

^vreau sa nu am probleme.. never..

^vreau sa merg in Olanda, Suedia, Japonia si Finlanda

^vreau sa zbor

^vreau sa imi placa inghetata.. si sa mananc multa :D
^vreau sa rad la orice gluma, oricat de proasta ar fi

^vreau ca norii sa vie visinii.. si multe altele.


ok.. vreau sa imi spuneti cati sunteti cei care imi citesc blogu.. printr-un coment, pe mess, pe hi5 sau myspace. Nu conteaza. Vreau doar sa stiu cati sunteti ^^ Oricum.. cu totii sunteti minunati si as vrea sa va multumesc ca imi cititi fiecare postare si ca aveti mereu cate ceva de comentat ^^

Today's song is Zombie by The Cramberies.


ps: maine am banchetu. wish me luck.. o sa fie cam penibil.. :))

And please support Vanity 55+


Diana