Am zis ca vine si partea a doua




Deci.. mai tineti minte postul meu tampit cu pareri tampite ale mai-putin-tampitilor prieteni sau ce sunt? Ok.. Uite altceva. :)


Deya: daca ar fi sa scriu un rezumat mic despre tine ar fi cam asa: Esti foarte oribila. Si de aceea te iubesc: uneori ma sperii, alte ori simt ca esti ca mine. Esti certareata si mereu pusa pe glume aiurea. ma faci sa rad, ma scoti din starile de pitipoanca pe care le am uneori cand is nervoasa pe o curvita de asta ieftina, scoasa din comert, te iubesc pentru ca esti unica si o sa imi fie dor de tine.


Tomy C: pe Diana o stiu de putin timp. Adica nu suficient timp cat sa o caracterizez bine. Totusi.. de fiecare data cand Diana e undeva, poti fi sigur ca ceilalti se simt bine. E amuzanta, pusa pe glume, mereu bine dispusa si draguta. Huh.. sper ca o sa ramanem prieteni.


Laka( discutie la telefon): Dy e frumoasa, she's my babe, and my best girlfriend. Te iubesc :)


--> mersi Laka. Daca citesti asta, si eu te iubesc. Daca nu, you can go fuck yourself :)) Ne vedem maine:>


V: s-ar parea ca eu o cunosc mai bine ca oricine, dar de fapt sunt mai tampit decat toti. Chiar daca Diana pare mereu pusa pe glume, de fapt nu e chiar asa. E.. sensibila? (stiu ca dupa ce voi spune asta ea va veni si ma va *fute*).. in fine. Are o gramada de obsesii si slabiciuni. E tipic femeiesc. adica stie sa dea din gene ca sa obtina ceva.. ce imi palce la Diana e ca nu e o plictisita plangacioasa ca marea majoritate. Daca nu o iubesti pe Diana, inseamna ca esti blonav. Peace


Kideu xd: diana e draguta, insistenta ^^, talentata ca o pr!ntze$a (nota: asta e intre noi. da?), cu ceva imaginatie si cam fara vointa( da' nu e ceva greu de reparat)


Kai: Diana e o fata.. diferita. Adica nu o s-o vezi niciodata in fusta scurta si maieu mulat. De fapt o s-o vezi cu paru nepieptanat, cu un tricou larg si cu blugi negri. E o scorpie. Poti sa iti dai seama usor daca te place sau nu. Pentru ca incepe cu remearci stupide la adresa ta, care te fac sa o urasti. Tocmai asta ne place la ea: spune totu' verde-n fata. Deci sa spunem asa.. Diana e o scorpie. Ca sa te faca sa taci are nevoie de rabdare sa zica tot ce are de zis. Daca nu o face inseamna ca e obosita sau ca s-a acrit de tine. Oricum, Diana ramane my cherry. x

Juliet: Diana e multitalentata, e o artista in toata firea si stie sa fie originala indiferent de situatie.

E o prietena minunata, si cand vine vorba de sfaturi nu iti spune ce vrei sa auzi, ci adevarul in cea mai fatala varianta. Dy e nehotarata.. sau cel putin isi schimba sentimentele si gusturile destul de des [specific varstei.. eu is mai rau, ca ma plimb pe extreme]. Diana se leaga usor de oameni. Stop doin' this. E prea critica. Diana paote fi chiar spirituala si sufletista, desi nu o prea arata. Dy e great pt ca.. pt ca o iubesc. xd


Aici se termina editia "Despre mine". Cum zic de multa vreme, cea mai buna cale de a afla ceva despre un om e sa intrebi pe altii. Daca eu ar fi sa ma descriu, ar suna cam asa: "sunt o ipocrita. nu ma gandesc decat la MINE si la ce conteaza pentru mine. sunt ingamfata si nu am pic de modestie. Nu am gusturi rafinate. ma omor dupa prostiile pe care le vad si mi se par interesante. Sunt rea, cu mine si cu altii. Nu tin cont daca imi esti prieten sau nu, mereu o sa am ceva de comentat, .verde'n fata, Nu dau doi bani pe nimic, doar pe acel CINEVA* la care tin, care ajunge sa fie singura persoana la care ii spun tot, si care conteaza. Lucrul care ma descrie cel mai bine e visatu'. Imi place sa cred ca ORICE lucru se paote realiza. Nu imi pasa de parerea celorlalti, pentru ca eu sunt asa. Nu te obliga nimeni sa ma placi.. sau sa ma suporti. oricand e un streang gata pentru tine. Parerea voastra de doi bani nu ma schimba, dar oricum, lucrurile pe care le spun eu ajung direct la suflet, si ranesc in ultimu' hal. Sunt probabil cea mai stupida creatura din univers, pentru ca ma atasez de oameni prea usor. Dar totusi.. ca in orice alta fiinta, my soul is drowned in love, peace and freedom."


Multumesc pentru ajutor.

Diana