Dada.. omu' mai face si greseli.


Bine. Uite ca trebuie sa marturisesc ceva. :D

Diana a facut o prostie.. sti care? M-am indragostit omule :)) Adica.. stiu ca zici "Domne ce tampita e fata asta. Cine nu se indragosteste?". daca zici asta, you can go fuck yourself ^^ I don't give a fuck about your opinion. Oricum.. sti.. era ciudat.. de tipul ala.. la care nu o sa ii zic numele dar o sa il numesc EUGEN( numele asta ma face sa rad.. so shut up troll).. mi-a placut in urma cu juamte de an. Si acea oribila crima s-a terminat acum cateva saptamani.

Da.. sti.. era genu ala de prostie ca nici nu puteam sa vorbesc cu el.. roseam si incepeam sa sughit( pt. cei care ma cunosc, stiti ca eu sughit cand sunt emotionata).. asa ca am incercat sa il evit cat se putea de mult.. dar oricum il vedeam de vreo 3 ori pe saptamana. Si uite ca EUGEN tot veea cu o tipa( nu prea stiu cum o cheama, asa ca o sa i zic.. TIPA PE CARE EUGEN O IUBESTE). Asa.. deci cei doi veneau impreuna.. dar eu.. copil prost si fara imaginatie.. m-am gandit "Hey tu.. lasa ca st doar prieteni.." Da o pulica.. prieteni huh? De fapt sunt impreuna de x timp.. deci da.

Dar stai! Nu am fost eu idioata, si am vrut sa imi placa de un tip care nici nu stie ca exist. De fapt, tipu se tot holba, zambea si toate cele. Oricum.. ideea e ca mi-a luat vreme buna pana cand sa imi revin.. sti tu? Sunt si eu printre copilele alea care "iubesc" de nu mai pot :)) Hahaha.

In fine.. acum e mult mai bine. Asa-i Kideu? Te iubesc bhai :)

dati-l naibii pa Eugen si pe prietena'sa.


So tipelor.. uite care e morala din "aceasta poveste de viata": mama are dreptate. Da-i dracu' de baieti ca ai timp destul. in special daca sunt ca Eugen. Cum spune mereu Kideu: fi atent la detalii :)) (c). Uite ca am plecat..dar azi am un chef ingrozitor sa postez.. asa ca probabil o sa mai scriu ceva.


Diana. Salut Julien!