Vlad.

Hello. Am venit cu un post nou: About Vlad. Multa lume m-a intrebat cine e "Vlad", pentru ca el e personajul "controversatelor mele statusuri". Vreau sa zic ca NU suntem impreuna, dar oricum il iubesc mai mult decat pe tipii cu care am fost [] Il cunsoc de vreo 2 ani, dar inainte mi se parea ciudat si narcisist. Am inceput sa ne intelegem vorbind despre M.United. A.. ne-am cunoscut pe forumul Tarjei. Doar ca datorita unor factori interni eu am iesit de acolo. Nu stiu cum a facut rost de id meu, sau eu de-a lui.. never mind. In ultima vreme vorbim foarte mult. Are.. 18 ani? sau 19.. Iarta-ma dar chiar nu stiu :). Si o little sister draguta. In fine.. ii plac chestiile care pe mine ma sperie, asta probabil ca e singurul lucru care ma deranjeaza la el. Cum spuneam.. e narcisist, egoist, ingamfat, mandru, posesiv, stupid, nesentimental, gelos :)), intr-un cuvant VLAD. Si.. vreau sa mentionez clar ca acest Vlad nu e Vlad (my immaginary friend). And shut the fuck up bitch! I'm still a kid. Doamnelor.. pentru dezamagirea voastra..poza cu el nu am. Pot sa zic ca e blond, inalt, si are ochii verzi. Si.. e luat. De mine evident. O sa ne casatorim si o sa ne mutam in Bangladesh!
My song for him: Alternosfera- Vreau sa imi dai. Ce alt ceva?
Iloveyou. No matter what.