Lasa-ma!


De vreo o saptamana statusul meu contine urmatoarea replica: Lasa-ma!

De ce? Pentru ca m-am plictisit de idiotii care se cred foarte tari si cred ca daca ma bat pe mine la cap le creste coeficientul de intelgenta. Stiti ceva? Oricum.. tot prosti ramaneti. Asa v-ati nascut. Sunteti gunoiul societatii. Mi-e mila de fiecare dintre voi, si daca ar fi sa va plang de mila, as ajunge la spital cu ochii rosii.

Apoi, m-am saturat de replicile alea de genu "hai la o tigara". 1. tu nu fumezi. 2. eu nu fumez. 3. nici macar daca am fuma amandoi, tot nu as iesi cu tine, pentru simplu fapt ca nu te suport.

Urasc cand oamenii se leaga de mine. Dada. Asa sunt eu.. mai ofticata. Hai ca am si eu baiurile mele si tocmai de-aia nu iti dau satisfactia sa te bagi. Urasc persoanele care se lega de mine pentru simplu fapt ca eu nu sunt cum vor ei. Pai da.. imi pare foarte rau ca nu sunt cum vrei tu. Dar sunt cum vreau eu si ma multumesc cu asta.

Sunt satula de comentariile unora care se cred mult mai inteligenti decat mine, chiar daca in afara de Uga Buga nu zic altceva. Daca vrei sa te legi de cineva draga.. du-te la o oglinda si incepe sa injuri ce vezi, ca sa vorbesti despre p**a Slava Cerului ca oricine poate.. deci la mine nu esti foarte inteligent daca ai o injuratura "foarte tare" care mai mult ca sigur ai auzit-o de la altii.

Asa.. acum ca m-am eliberat de frustrarile de azi, mesaju e acelasi: lasa-ma. I'm sick of you.


Diana