People=Shit!


Tocmai ascultam piesa (Slipknot)si m-am gandit.. ce titlu potrivit pentru a descrie oamenii din jur? Sti ce mi s-a intamplat azi? In mai putin de 15 minute, mai mult de 5 oameni mi-au spus ca una dintre tipele pe care le credeam prietene de fapt nu ma suporta, si ca MA URASTE. Nu iti poti imagina, tu cititorule, ce bine m-am simtit cand am aflat ca cineva chiar ma uraste. It sounds sick, dar a fost un sentiment de-ala ca sunt insuportabila si ca probabil isi doreste sa dispar de pe fata pamantului, dar guess what bitch? Sunt aici. Si voi ramane aici pana vrea Lord. Apoi, evident ca m-am apucat sa vorbesc cu ea(pe mess dora cum) si evident ca tipei i-a fost mult prea dificil sa indure o conversatie cu mine, si singurul ei neuron a cedat nervos intr-o replica de genu "ai terminat?" Nu draga, nu am terminat. Si uite ca vreau sa scriu pe blog.. numa asa.. ca mi s-a sculat mie sa te fac de tot c****u' si aici. Si cand o sa termin cu tine o sa ai nevoie de ingrijiri medicale si tratament psihic. Dar nu o lua perosnaaal. Daa.. uite un lucru care pur si simplu ma seaca. Sa pretinzi ca esti prieten, si apoi BANG!! Nimic. In fine.. people=shit. No matter what, this is my opinion.


*Nota: tarfo sa sti ca nu scapi de mine. du-te si zi-ma la mata! Si trezeste-te..
Diana